SEKUNDARNA ARHITEKTURA
25 | 4 | 2017Metodologija umetničkog rada Branislava Nikolića, oličena u sakupljanju odbačenih elemenata arhitekture, enterijera stanova, nameštaja i drvne građe i njihova ponovna upotreba u umetničkom procesu i izgradnji umetničkih proizvoda, umrežena je sa svim značenjskim nivoima termina „sekundarna arhitektura“. Ova sintagma označava ekonomiju sakupljanja i recikliranja materijala specifčnu za izgradnju „kartonskih kuća“ u romskim naseljima.
ARHITEKTURA ULICE – slikarska radionica
25 | 4 | 2017Slikarska radionica Arhitektura ulice ima za cilj da uputi mlade u terminologiju same arhitekture i njeno „višeznačje“. Njihov zadatak će biti da uvide kako je savremena arhitektura implementirana u postojeće urbano okruženje i kako zajedno stvaraju i pišu istoriju ulice i grada.
IGRA U PROSTORU / PROSTORI IGRE
25 | 4 | 2017Poznato je da su deca vezana za svoju okolinu i da fzička sredina u kojoj rastu na njih utiče koliko i socijalno i kulturno okruženje. savremena arhitektura prepoznaje važnost učestvovanja dece u donošenju odluka koje se tiču njihovog života i njihov glas se uvažava kad je reč o formi i oblikovanju fzičkog okruženja. Cilj radionice je upoznavanje dece sa različitim formama arhitekture i razumevanje dečje percepcije prostora predškolske ustanove.
DVORIŠTE PO MERI DETETA
25 | 4 | 2017Radionica daje deci aktivnu ulogu u promišljanju i dizajniranju njima namenjenog prostora. Ispitujemo modalitete participativnog urbanog dizajna, kombinujući metode prikupljanja informacija od dece i direktnog rada sa njima na razvoju vizija prostora dvorišta i igrališta u gradu. Tražimo odgovore na pitanja: kako treba da izgleda dvorište po meri deteta u XXI veku i šta deca imaju da kažu o tome.
KCB – ArtEdu
25 | 4 | 2017KCB radionica Artedu obuhvata ciklus kreativnih radionica čija je osnovna ideja približavanje programa Kulturnog centra Beograda mladima (posebno srednjoškolcima). Program radionice sastoji se od predstavljanja aktuelne izložbe, diskusije sa umetnicima i kustosima, i praktične primene umetničkog pristupa karakterističnog za datu izložbu (crtanje, slikanje, fotografja, video...).
DIHOTOMIJA
25 | 4 | 2017Program radionice je posvećen istaživanju oblika interdisciplinarne saradnje studenata umetnosti i dizajna. Kroz realizaciju zajedničkog projekta, grupe studenata stvaraju objekat (od koncepta do realizacije prototipa) koji je istovremeno umetnički objekat, prostorna skulptura, upotrebni predmet ili dekorativni element.